مطالب علمی برای همه

وبلاگ برای درس هدیه های اسمانی

مطالب علمی برای همه

وبلاگ برای درس هدیه های اسمانی

۱۵
دی ۹۴

بیرانوند: تصمیم دارم در پرسپولیس بازی کنم


علیرضا بیرانوند که برای مذاکره با مسوولان پرسپولیس در ساختمان این باشگاه حاضر شده بود ابراز امیدواری کرد همه چیز فردا مشخص شود.


به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان مدنظر پرسپولیسی ها بعد از خروج از ساختمان این باشگاه درباره روند مذاکراتش با این تیم و علی اکبر طاهری گفت: آقای طاهری در وزارت ورزش جلسه داشتند و ادامه مذاکرات مان به فردا موکول شد.
بیرانوند همچنین تایید کرد که رضایت اش از باشگاه نفت دریافت شده است . 
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه استقلالی بوده و حالا چرا می خواهد به پرسپولیس بیاید گفت: فوتبال حرفه ای است و من تصمیم دارم امسال اینجا بازی کنم . 
بیرانوند همچنین در پاسخ به سوال دیگری که در صورت بازگشت سوشا مکانی به باشگاه با او رقابت خواهد کرد با لحن خاصی جواب داد: حرفی در این زمینه ندارم.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
Erfan mokhtari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی